Isnin, 16 November 2009

Jamuan Akhir Tahun

hari ni aku buat jamuan untuk kelas...aku naik je,dorang dah tunggu kat balkoni,ajak g KFC...huhu beria budak2 ni...masing2 offer diri nak ikut nak tolong bwk brg..

sorang budak ni mak dia bagi duit nak belanja 1 kelas makan..aku free kul 9.30 so,cabutla g KFC...tapi KFC still bkk kul 10...tunggu plk lagi setengah jam dorang nak siapkan...aku beli barrel & bucket..

dlm kul 1.15pm,Anis call,esok ada taklimat kat JPS untuk KDC kul 2pm.....Alhamdulillah!!! berjaya juga akhirnya...tunggu la esok bila lapor diri, dapat IPG mana...

O,lupa plk..hari ni 1st day Zulaikha keje dgn kami...wa,aku ada maid??cam x caye je...nak ikutkan x nak, x best ada org luar dok skli ni.tapi sbb terdesak tuk Along & Eisya..nak2 plk nak masuk belajar blk ni..tengokla kalo keje dia ok,bole sambung lagi..aku plan Along nak masuk kan ke Taska tahun depan lagipon dia tahun depan dah 4 tahun,kalo kat taska nanti diajar macam2,membaca apa sume...tapi tengokla mcm mana..memandangkan aku kena kua pon 6lebih..harapkan saidi je la..tapi kalo dia outstation aku la kena htr plk nanti.

esok aku sambung citer lagi pasal taklimat KDC nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan