Khamis, 16 Disember 2010

Pendidikan Luar

lama giler x update blog..
aku baru blk PL di Teluk Nipah,Pangkor...mmg best dan adventure..
berkayak kat tgh laut dari Teluk Nipah ke PAsir Bogak..dekat 2jam,laut tgh bergelora time tu...Alhamdulillah,aku & partner dpt abeskan berkayak, dan plg x sangka aku org ke3 sampai ke darat...yg lain rmi separuh jln,ada yg mabuk,muntah2 dan pengsan pun ada..yg tu naik bot..
hari ke2 orientering,masuk hutan guna kompas...group aku sesat,sbb dpt direction yg salah..pacat pun 2-3 ekor gak isap darah aku..pastu kena masak plk dalam hutan dlm hujan2 tu..blk orientering g snorkeling pastu repelling..bestttttt sangat..
hari ke3 siap2 blk...dlm feri yg sekejap pun boleh tertido penat giler..
18hb kena camping di BAnting plk..pastu2 minggu meeting kat sekolah...
debar ni nak praktikum thn depan..semoga semuanya dpermudahkan..AMIN!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan