Khamis, 3 September 2009

Habes dah azaaaaaaaabbb!!

fuh..penat giler arini..1 hari je aku prepare tuk interview KDC..blk skolah smlm terus cari bahan Pendidikan Khas,review blk apa yg aku study tuk DPLI dulu..sampai mlm..x sempat pon wat exercise insak.

sampai kat IPGM Kampus P.Islam dlm kul 8..pusing2 cari venue,terus seat for Insak..x pela aku masuk awal walaupon aku sesi 10.30am.

Tajuk grouping pasal isu keselamatan di sekolah & macam mana nak meyakinkan ibubapa bahwa sekolah tu tempat yg slamat.

Untuk interview individu, aku dpt 1st sebab aku tunggu dari pagi..aku kena soklan pasal EMK, Slow learner,Menteri Pljrn, KPPM,apa polisi & dasar2 Pendidikan yg dijalankan disekolah,isu semasa sekarang.

Saidi ambek aku lambat,2.45,terus g KWSP Cheras..huhu hujan lebat plk..sampai sana isi form,ambek giliran,bila org kat kaunter tu check, aku dah ada akaun rupanya..huhuhu..

K la,sambung lain kali,RPH x buat lagi ni esok dah sekolah blk...malasnyeeeeeeee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan