Selasa, 1 September 2009

Lapor diri di ...........

hari ni hari 1st aku sebagai GSTT.aku dah resign kat Jabatan Pljrn. Selangor..huhu sedih gak Jumaat (28/8/09)haritu aku last day kat sana, sempat la tolong2 dorang prepare untuk perhimpunan bulanan,sebab giliran sektor jadi hos.yg sedihnya x sempat nak tangkap gambar kenang-kenangan,sbb blk awal time rehat..Saidi nak blk kampung cepat, MIL aku kena strok,sbelah bdn(kanan) x leh nak gerak.

Buat sementara ni,aku ganti cikgu Firdaus ajar English utk sume kelas darjah 1.Lusa plk aku de interview tuk KDC kat IPI Bangi..1 hapa x baca ni.

Tapi,pengalaman hari 1st kat sekolah memang penat...tambahan dibulan posa ni, naik kering tekak aku bercakap dlm kelas..tugas guru memang mencabarrrr, tu belum lagi masuk PPKI tu..InsyaAllah,kalo hati kita ikhlas dlm melakukan kerja,sumenya akan dipermudahkan oleh Allah,InsyaAllah...lagipon ni lah kerjaya yang telah pon aku pilihhhhhhhhh...

k,lain kali aku sambung lagi,lesson plan x buat lagi ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan